انجمن مهرانه استان زنجان 25 آذرماه امسال که با هدف خدمت‌رسانی انساندوستانه به مبتلایان سرطان تأسیس شده است امروز 11 ساله شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۹۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) در شهریور ماه سال 85 و با پیشنهاد دکتر مینوش مقیمی فوق تخصص خون و آنکولوژی، مهندس اصغر وثوق و با تلاش جمعی از خیران زنجانی شکل گرفت.

مهرورزی و عشق به انسان در ابتدای خلقت در سرشت انسان‌ها توسط خداوند متعال بنا نهاده شده است، ما معتقدیم انسان‌ها با یک فطرت خداجو متولد می‌شوند شاید این یکی از علت‌هایی باشد که خداوند در قرآن، انسان را اشرف مخلوقات خطاب کرده و در سوره علق آیه یک تا پنج خداوند خود را معلم خوانده و انسان را پیچیده‌ترین و بهترین شاهکار خلقتش معرفی کرده است.

مهربانی و محبت یکی از صفات باارزش انسان است که از وی شخصیتی والامقام در نزد همه می‌سازد، در زنجان نیز مرکزی به نام مهرانه با همت خیران پایه‌گذاری شده است که جز خدمت خالصانه به خلق رنجور خداوند را رسالت اصلی خود نمی‌داند و همواره در تلاش است تا با ذات پاک خود در جهتی حرکت کند که بیمار مبتلا به سرطان به جز تحمل درد ناشی از بیماری، درد بی‌پولی را نداشته باشد.

 

 

ارسال نظرات