دیدار ریاست سازمان بسیج اساتید کشور با فرماندهی سپاه اصفهان؛

دکترمجتبی زارعی و سردار فدا به بحث و تبادل نظر پرداختند

ریاست سازمان بسیج اساتید کشور در اولین جلسه خود در سفر به استان اصفهان، صبح امروز با سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه پاسداران اصفهان دیدار و تبادل نظر داشته است.
کد خبر: ۸۹۶۲۹۲۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید کشور، دکتر مجتبی زارعی در دور جدید فعالیت های تحول خواهانه سازمان بسیح اساتید، به همراه هیئتی از معاونان به استان اصفهان سفر کرده تا از نزدیک روند فعالیت های کانون های بسیج اساتید در استان اصفهان را مورد بررسی قرار دهد.

ریاست سازمان بسیج اساتید کشور در اولین جلسه خود، صبح امروز با سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه پاسداران اصفهان دیدار و تبادل نظر داشته است.

دکترزارعی با تأکید بر رویکرد جدید تحول خواهانه در سازمان بسیج اساتید کشور، گفت: نگاه بسیج اساتید به کشور و جامعه پیرامونی خود، نگاهی «حل المسائلی» است. امروز اساتید بسیجی ما باید بیش از پیش به اقشار مختلف جامعه نزدیک شده و از درد و مسائل کشور و مردم به خوبی مطلع باشند. این نگاه هوشمندانه سبب می شود، تنظیم فعالیت ها و برنامه های اساتید بسیجی نیز بر مبنای مساله محوری در محیط پیرامونی خود شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید از تدابیر و برنامه ریزی های جدید برای تحقق به نگاه حل المسائلی پرداخته و افزود: تحقق این رویکرد جدید در بدنه سازمان بسیج اساتید و بیش از 700 کانون آن در سراسر کشور، از رهگذر دو اقدام صورت می گیرد؛ نخست راه اندازی «اندیشکده های راهبردی اقلیم محور» برمبنای مزیت های نسبی هر اقلیم و منطقه از کشور با هدف توسعه محلی و منطقه آن اقلیم و دوم، راه اندازی «اندیشکده های راهبردی موضوع محور» در راستای حل مسائل ملّی و کلان کشور که در سطح کانون ها و دانشگاه های تهران بزرگ فعال می شوند.

سردار فدا ضمن تأکید بر این رویکرد تحول خواهانه در سازمان بسیج اساتید، عنوان کرد: امروز شاهد آنیم که استان اصفهان از لحاظ صنعت اشباع شده در شرایط فعلی نیاز مبرم به علم، فرهنگ و گردشگری دارد.

جانشین فرماندهی سپاه اصفهان افزود: بسیج اساتید به عنوان شبکه غنی نخبگان متعهد در کشور، می تواند با برقراری ارتباط و تعامل مثبت و سازنده میان نخبگان، به حل بسیاری از مسائل جامعه بپردازد. در استان اصفهان نیز امید آن را داریم تا با تلاش های بسیج اساتید در این استان، ارتباط موثر دانشگاه و جامعه در راستای برطرف کردن مسائل بومی در این استان، ترتیب پذیرد.

ارسال نظرات