خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: خیران از ابتدای سال جاری در قالب طرح مفتاح الجنه 600 میلیون تومان به خانوارهای نیازمند استان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۸۹۶۲۹۲۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، امیر شبان شبستری هدف از اجرای طرح مفتاح الجنه را آشنا کردن خیران با مشکلات و نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح مفتاح الجنه از ظرفیت مسئولان و خیران برای کمک به رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه، موجب همدلی برای رسیدگی به خانوارهای تحت حمایت می‌شود، گفت: با اجرای طرح مفتاح الجنه گفتمان واحد درزمینهٔ فقرزدایی و دستگیری از نیازمندان در جامعه به وجود می‌آید.

شبان شبستری دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را موجب آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات این خانواده‌ها دانست و گفت: دیدار با این خانواده‌ها زمینه لازم برای ادای مسئولیت اجتماعی مدیران و آحاد مختلف جامعه در قبال نیازمندان را فراهم می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یکی از دستاوردهای مهم اجرای طرح مفتاح الجنه را افزایش مشارکت خیران عنوان و اظهارداشت: در هفت‌ماهه سال 95 خیران و مسئولان این استان حدود 500 میلیون تومان به خانوارهای نیازمند کمک کردند.

ارسال نظرات