مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز:
مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از برگزاری «اردوی تیم ملی هاکی در تبریز» در راستای معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۹۷۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میر معصوم سهرابی گفت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات جام جهانی آلمان 2018 به میزبانی هیئت هاکی استان و با همکاری سازمان ورزش از مورخه 96/9/18 لغایت 96/9/24در سالن شهروند شهرداری تبریز در حال برگزاری است.
مدیرعامل سازمان ورزش هدف از این اردو معرفی "تبریز به عنوان گردشگری کشورهای اسلامی" در ایران و در جام جهانی بوده و با توجه به توافق صورت گرفته با فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران تیم ملی هاکی در مسابقات جام جهانی که در بهمن ماه در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد با پیراهن های با آرم "تبریز 2018"حضور خواهد داشت که برای اولین بار خواهد بود که تیم ملی یک رشته بعنوان مبلغ تبریز 2018 در مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت.
سهرابی یکی دیگر از هدف های این اردو، کمک برای تیم ملی در جهت ارتقا جایگاه خود در جام جهانی (در دوره قبلی جام جهانی تیم ملی هاکی به مقام چهارم دنیا دست یافت) و رفتن روی و سکو و همچنین بالا بردن سطح فنی بازیکنان و مربیان استان دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها