امام‌جمعه شهرستان نظرآباد گفت: زمانی که دشمنان ما می‌بینند، نسل سوم و چهارم انقلاب با رغبت و اشتیاق فراوان به سمت‌وسوی زنده نگه داشتن راه شهدا کشیده می‌شوند به واهمه می افتند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۱۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  حجت‌الاسلام جعفر محسن زاده امام‌جمعه شهرستان نظرآباد در مراسم ختم سومین روز درگذشت دانش آموزان و معلمین نظرآبادی در تصادف محور سوسنگرد که با حضور مسئولین کشوری، استانی و مردم نظرآباد در مسجد غدیریِ این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهدا آینه تمام‌قد عشق، ایثار، جوانمردی و معرفت هستند و آنان با تکیه‌بر ایمان و اخلاصی که داشتند توانستند ره صدساله را یک‌شبه طی کرده و به بهترین جایگاه ابدی دست یابند.

دشمنان انقلاب از ادامه راه شهدا توسط نسل های آینده ایران واهمه دارند/ باید مراقب واردات فرهنگی غرب باشیم

وی ادامه داد: ترس دشمن از میل و اشتیاق جوانان ایرانی به کسب اطلاعات دوران طلایی دفاع مقدس و همچنین آشنایی با شهدا و نحوه زندگی‌شان است و دشمنان انقلاب زمانی که  می بینند نسل سوم و چهارم ایران پس از انقلاب با رغبت و اشتیاق فراوان به سمت‌وسوی راه، یاد و خاطرات شهدا کشیده می‌شوند و از آن‌ درس مقاومت و ایثار می‌گیرند، به واهمه افتاده و به هر طریقی تلاش می کنند تا راهی برای مقابله پیدا کنند.

امام جمعه نظرآباد افزود: دشمن نگران آن است که فرهنگ ایثار و شهادت در دل‌وجان جوانان این مرزوبوم نقش بندد و غافل از این هستند که فرهنگ شهادت با فرهنگ عاشورا عجین است و در فطرت مردم این سرزمین نهادینه شده است، برای همین مکرها و حیله‌هایشان راه به‌جایی نمی برد و نیرنگ ها یکی پس از دیگری نقش برآب می شود.

حجت‌الاسلام محسن زاده تأکید کرد: به حدی در وصیت‌نامه‌ شهدا، خاطرات جانبازان و ایثارگران، معنویت و نورانیت نهفته است که می‌توان از آن راهگشایی برای تمام مسائل روز کشور اعم از اقتصاد، سیاست، فرهنگ پیدا کرد و بهره برد.

وی در پایان با هشدار بر اینکه باید مراقب واردات فرهنگی غرب به کشور باشیم گفت: در حال حاضر در بسیاری از مسائل اقتصادی واردات به کشور خود را به سختی تحمل میکنیم و باید هوشیار باشیم که در مسائل فرهنگی از کشورهای غرب واردات نداشته باشیم که سخت تر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها