خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: شهرداری‌ها محل وسوسه هستند و از شهردار جدید می‌خواهیم مقابل مسائل اخلاقی و مالی اغماض نکند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۴۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

شهرداری‌ها محل وسوسه هستند/ همدان روی ریل توسعه قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در آیین تقدیر و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: از یکسال گذشته بازنگری طرح جامع شهری آغاز شده و با پایان بازنگری این طرح، عملیات ایجاد رینگ سوم و تبدیل همدان به کلانشهر آغاز می شود.

وی اضافه کرد: باید کلانشهر همدان را با حمایت و پیگیری نمایندگان مجلس و اجرای طرح جامع در ترازی که قانون اجازه می دهد پیش ببریم و به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مطلوب این طرح به 2 معاون عمرانی و سیاسی امنیتی استاندار همدان ماموریت داده شده و در این باره سه نشست با معاون راه و شهرسازی برگزار شده است.

استاندار همدان در ادامه گفت: همدان در سال 2018 نیز میزبان 2 رویداد مهم بین المللی را به نمایندگی از کشورمان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

نیکبخت افزود: با برگزاری اجلاس جهانی پذیرای رئیس جمهوری و وزرای180  کشور هستیم ضمن اینکه اجلاس آسیایی متشکل از 35 کشور را در همدان میزبانی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با برگزاری این 2 رویداد همدان به روی مهمانان خارجی لبخند می زند و نشاط، پویایی و آبادانی را در شهر برای استقبال از مهمانان ایجاد می کنیم.

وی با بیان اینکه ورودی های شهر همدان نامناسب است خواستار زیباسازی و اجرای طرحی مناسب در ورودی های شهر و مناسب کردن پیاده روهای همدان شد.

وی با حمایت ویژه از طرح پیاده راه سازی در شهر همدان گفت: طرح پیاده راه شهر همدان 20 سال قبل در طرح جامع تصویب شد اما جرات اجرا نداشتند و هم اینک با حمایت استانداری، نمایندگان و شورا اجرا شد و باید ادامه پیدا کند.

نیکبخت اضافه کرد: ایجاد دانشگاه دی 8 نیز یکی دیگر از رویدادهای مهم بین المللی است که امسال در همدان دانشجو می پذیرد که در این خصوص از حمایت های وزیرعلوم تحقیقات و فناوری قدردانی ویژه می کنیم.

استاندار همدان در ادامه گفت: شهرداری ها محل وسوسه هستند و از شهردار جدید می‌خواهیم مقابل مسائل اخلاقی و مالی اغماض نکند.

نیکبخت افزود: هیچ گاه مقابل مسائل اخلاقی و مالی اغماض نمی کنم و از عباس صوفی شهردار جدید می خواهم بدون تعارف در مقابل کج دستی و رفتارهای غیراخلاقی اغماض نکند و برخورد لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرداری های استان از جمله شهرداری همدان بین 2 تا 3 برابر ظرفیت نیرو داریم و از شهرداری می خواهیم تعدیل نیرو را مدیریت کند و یا اینکه از نیروهای موجود بهره وری لازم را داشته باشد.

وی یادآور شد: از شورای شهر همدان نیز می خواهم تا پایان دوره چهارساله به طور قاطع از عباس صوفی شهردار حمایت همه جانبه داتشه باشند.

نیکبخت با تاکید بر جذب سرمایه گذار اقتصادی گفت: شهردار باید سرمایه گذاری اقتصادی در همدان را تبلیغ و دنبال کند و سرمایه گذار جذب کند و ما نیز حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته از شهردار می خواهیم در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برنامه ریزی و فعالیت گسترده داشته باشد.

وی بیان کرد: همدان روی ریل توسعه قرار دارد و با کمک مردم، شوراها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم همدان را به جایگاه شایسته خود نزدیک کنیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: این استان به اندازه ای بزرگ است و باید به همان اندازه کارهای بزرگ برای آن انجام بدهیم.

در این آیین از خدمات «سیدمصطفی رسولی» شهردار سابق تقدیر و «عباس صوفی» به طور رسمی شهردار همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات