خبرهای داغ:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی در جمع فرماندهان نظامی و سربازان «مرکز آموزشی 03» عجب شیر با اشاره به توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، گفت: موقعیت ممتازی که نظام اسلامی در منطقه و دنیا دارد در سایه ایثار و فداکاری های نیروهای مسلح به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۴۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام علی فرجی ‌برحق  اظهار کرد: عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه توانمندی نیروهای مسلح به وجود آمده و و نظام اسلامی با اتکا بر این توانمندی ها، مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، بزرگ ‌ترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه محسوب می‌ شود که در کنار برقراری صلح و امنیت، مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و سایر ملت‌های منطقه است.
حجت‌ الاسلام فرجی‌ برحق اضافه کرد: داشتن روحیه نظامی گری همراه با معنویت از ویژگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و با افتخار می توان آنان را لشکر خدا دانست.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی افزود: امروز ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح با عزت و اقتدار از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع می کند و در برابر هر گونه حمله احتمالی دشمنان آمادگی کامل دارد.
سازمان قضایی نیروهای مسلح بخشی از قوه قضائیه کشور و تنها مرجع قضایی اختصاصی پیش بینی شده در قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که از دادسراها و دادگاه های نظامی تشکیل شده است.

ارسال نظرات