خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز در دیداری که به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل، با شهردار تبریز و مدیران حوزه حمل‌ونقل داشت، با اشاره به این‌که حمل‌ونقل، بخش مهمی از خدمتگزاری مدیریت شهر است، اظهار داشت: رانندگان و متخصصان فنی حوزه حمل‌ونقل، از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که با نقش فعال خود، ارتباطات اجتماعی و اقتصادی شهر را رقم می‌زنند.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۴۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی آل‌هاشم خاطرنشان کرد: مجموعه حمل‌ونقل شهرداری شامل سازمان بار، اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی و قطار شهری، تشکیلات عظیمی از مدیریت شهر است که برای تردد ایمن و آسوده شهروندان، تلاش می کنند.

وی با اشاره به این‌که تبریز در دو روز گذشته، آلوده‌ترین هوا را در میان شهرهای کشور داشته‌است، گفت: در کنار خدمات کیفی و فنی حوزه حمل‌و‌نقل، نقش شهروندان در حل این معضل، بسیار حایز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: درخواست بنده از شهروندان این است که در سفرهای درون‌شهری، از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کرده و دست‌کم در ترددهای کوتاه و غیرضروری، از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم، همچنین با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص گفت: ارائه آموزش‌های فرهنگی و ایجاد فرهنگسازی‌های لازم، راهکاری است که باید با همکاری شهرداری و صدا و سیما، به بخش ثابتی از برنامه‌های رسانه ملی تبدیل شود؛ چنین برنامه‌هایی در صورت برخورداری از محتوای لازم، می‌تواند در میان مخاطبان، جا بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ویژگی‌های مدیریت جدید شهرداری افزود: شکر خدا شهردار تبریز، نیروی متخصص و تازه‌نفسی است که مسئولیت را با یک همت و شادابی آغاز کرده‌ و احساس بنده این است که تا این‌جای کار، نشاط خاصی در خدمتگزاری شهرداری، پدید آمده است.

حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم، با اشاره به تاکیدات خود در زمینه پرهیز شهرداری از ورود به مباحث سیاسی، اضافه کرد: رمز موفقیت شهرداری خدمت به مردم و اجتناب از موضوعات سیاسی و جناحی است؛ خوشبختانه در این مدت چند ماهه، مسائل سیاسی و جناحی، در شهرداری جایی نداشته‌‌ و امیدوارم از این پس نیز شاهد همین روند باشیم.

وی متذکر شد: این سرمایه ارزشمند را باید حفظ و تقویت کنید تا لطماتی که از دوره‌های گذشته به شهرداری و شورا وارد شد، به مرور زمان، ترمیم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: شهرداری یک نهاد زحمتکش است؛ در چنین نهادی، هر گاه بوی فساد و تخلف آمد، در همان مرحله نخست، با قاطعیت برخورد کنید؛ در غیر این صورت، شاهد تکرار تخلفات خواهیم بود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در خدمت و مسئولیت خاطرنشان کرد: برخورد با مراجعان، باید با گشاده‌رویی و مهربانی باشد؛ حتی اگر درخواست مراجعه‌کننده‌ای، مقدور نبود، پاسخ به وی باید با لحن و بیان مناسب  باشد.

 

ارسال نظرات