دادستان قرچک،با هشدار به همکاری برخی از نهادها و ادارت قرچک باعوامل فتنه هشدار داد:همکاری سازمانهای اداری قرچک با جریان فتنه گر،غیر قابل توجیه است و دستگاه قضاء با فرد یا اداراتی که در پی اخلال و بر هم زدن امنیت باشند،به شدت برخوردخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۴۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک:اولین نشست اختصاصی بانوان بسیجی شهرستان قرچک،با حضور حجت الاسلام علی سینکایی،دادستان قرچک ومسئول امربه معروف سپاه پانزده خرداد،با محوریت آسیب شناسی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علی سینکایی،دادستان شهرستان قرچک در واکنش به سخنرانی یکی از محکومین فتنه سال ۸۸،که در هفته گذشته در مراسم افتتاح«جمعیت زنان مسلمان»این شهرستان صورت گرفت،هشدار داد:فتنه خط قرمز انقلاب است و نهادها امنیتی و قضایی برخورد قاطع را با جریانت فتنه انجام خواهند داد.

وی بر این اساس تصریح کرد:سزاوار نیست شهرستان قرچک،که مهد جوانان انقلابی و شهید پرور است جولانگاه فتنه گران باشد.

دادستان قرچک،پس از بررسی و بیان معضلات، از ظرفیت بسیج برای روشنگری ،هدایت و پشتوانه گری در موارد قضایی ذکر کرد وبیان داشت: بسیج باید نسبت به وقوع جرم و پیشگیری حساس باشد، نباید به هیچ عنوان به سران فتنه و گروه زنان نوع اندیش اجازه سخنرانی داده شود.

حجت الاسلام سینکایی در پایان،با هشدار به همکاری برخی از نهادها و ادارت قرچک با جریان فتنه هشدار داد:همکاری سازمانهای اداری قرچک با فتنه گران،غیر قابل توجیه است و دستگاه قضاء با فرد یا اداراتی که،در پی اخلال و برهم زدن امنیت باشد،به شدت برخورد ومجازات خواهد کرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات