فرمانده سابق سپاه الغدیر در جمع کارکنان ناحیه روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش سیاسی و اعتقادی پایوران؛ فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد در جمع کارکنان ناحیه روح الله یزد اقدام به روشنگری سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۵۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار فتوحی در این مراسم گفت: دشمن و استکبار جهانی در رأس آن آمریکا می‌خواهد این تفکر را در دنیا القا نماید که اسلام در تشکیل حکومت موفق نیست و ما در هر زمینه‌ای هر پیشرفتی بدست بیاوریم آن‌ها ناراحت و خشمگین می‌شوند. امروز ما در صنعت هوایی، دریایی، مخابرات و ... اول هستیم و حرف برای گفتن داریم.
وی در ادامه افزود:آمریکا از این موضوع وحشت دارد که اسلام ناب جهانی و فراگیر بشود و برای منزوی کردن اسلام از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند. این‌ها می‌خوانند دین اسلام هم مثل مسیحیت زیر سقف کلیسا باشد در صورتیکه دین مبین اسلام برای حکومت داری طرح و ایده دارد.
وی همچنین اذعان کرد:مسأله هسته‌ای و موشکی کشور همه اش بهانه است این‌ها می‌خوانند که در کشور ما اسلام نباشد این‌ها از این موضوع هراس دارند که الگوی کشور ما به کشور‌های دیگر نیز سرایت شود. البته استکبار نتوانسته است در خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران موفقیتی کسب کند والان می‌خواهند در داخل مرز‌ها اقدماتی انجام دهند و به انتخابات ما چشم دوخته اند می‌خواهند فردی رأی بیاورد که دیدگاه خودشان را داشته باشند که البته مردم باید بصیرت داشته باشند و ببینند که مقام معظم رهبری از چه کسانی حمایت می‌کنند و پیرو ولایت باشند.
ارسال نظرات