خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران قم از کسب عنوان ششمی تیم کشتی فرنگی «شهدای مدافع حرم» پایگاه شهید عباس حاجی زاده این سازمان به عنوان یکی از سه نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۵۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
«داود هاشمی ماد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تشریح جزییات حضور تیم کشتی شهدای مدافعان حرم در جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: کشتی گیران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس حاجی زاده سازمان بسیج ورزشکاران استان قم در قالب تیم کشتی فرنگی «شهدای مدافع حرم» قم در مسابقات فصل ۱۳۹۶ لیگ ایران موفق به کسب مقام سومی شدند و با ترکیبی از کشتی‌گیران مطرح و مستعد داخلی و بهره‌گیری از دانش، تجربه و توان فنی مربیان بومی کشتی فرنگی قم در جام باشگاه‌های جهان به مصاف حریفان رفتند.
وی افزود: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم پس از کسب مقام سومی لیگ ایران، برای دومین بار جواز حضور در چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام معتبر باشگاه‌های جهان را کسب کرد و طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ آذر در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به رقابت با حریفان خود در این جام پرداخت.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم خاطرنشان ساخت: هدایت تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با روح‌الله میکائیلی و سرپرستی آن با مهدی علیزاده‌پورنیا بود و در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی قربانی و ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی و رضا مردی نماینده‌های قم بودند.
وی افزود: همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی مرادحاصلی و محمدجواد رضایی، ۶۷ کیلوگرم علی‌اصغر پاسالاری، ۷۲ کیلوگرم بهنام افشارنیک و علی سلیمانی، ۷۷ کیلوگرم هادی علیزاده‌پورنیا و افشین اسلامی، ۸۲ کیلوگرم محمدرضا رضایی، ۸۷ کیلوگرم مهدی ابراهیمی و محمدعلی حیدری، ۹۷ کیلوگرم امید افتخاری‌اصل و ۱۳۰ کیلوگرم پارسا نظری برابر حریفان شرکت کننده در این پیکار‌ها به روی تشک رفتند.
هاشمی با اعلام نتایج کامل رقابت تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم در چهارمین دوره مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان ابراز داشت: نتیجه امتیازی ۲ بر ۸ در رقابت این تیم با تیم جورجین کلاب گرجستان، ۷ بر ۳ در رقابت با تاجیک ایر تاجیکستان، ۶ بر ۴ در رقابت با دینامو ارمنستان و ۲ بر ۸ در رقابت با مسکو روسیه نتیجه نهایی حضور و رقابت تیم کشتی شهدای مدافع حرم بود.
وی خاطرنشان کرد: با کسب این نتایج، در نهایت تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم به عنوان یکی از سه نماینده ایران در این مسابقات روی سکوی ششم قرار گرفت و تیم‌های بیمه رازی اصفهان و سینا صنعت ایذه، تیم‌های پرستاره ایرانی عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آوردند.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم همچنین با تقدیر از حضور معنوی و فرهنگی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم استان قم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، گفت: اقدام ارزشمند فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس حاجی زاده هیئت کشتی استان قم، مربیان و کشتی گیران بسیجی این تیم به جهت نام گذاری زیبای این تیم و نیز تصاویر و تندیس‌های آماده شده شهدای مدافع حرم استان قم که در دست اعضای تیم بود و بار دیگر نام و یاد شهدای والا مقام مدافع حرم استان قم را در یک میدان مهم جهانی زنده کرد، اقدامی ستودنی و قابل تجلیل است.
وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله مسئولان استان با حمایت بیشتر از این دست تیم‌های ارزشمند و حرفه‌ای ورزش استان باعث فراگیر شدن این نوع فعالیت‌ها در تمام هیئت‌های محترم ورزشی استان قم در میدان‌های بزرگ ورزشی در جهان باشند.
 
درخشش تیم «کشتی فرنگی» شهدای مدافع حرم استان قم در جام باشگاه‌های جهان
ارسال نظرات
پر بیننده ها