مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و خدمات‌رسانی مستمر به مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی استان لرستان آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۶۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  از لرستان اظهار داشت: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و باهدف خدمت‌رسانی مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق محروم و کم برخوردار استان هم‌زمان با سراسر کشور و با همکاری کلیه نهادهای مسئول در حوزه سلامت ازجمله کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت در لرستان آغاز به کار کرده است.
وی افزود: در این طرح 31 تیم پزشکی سازماندهی شده‌اند که بر اساس موقعیت جغرافیایی که از بیشترین محرومیت برخوردار دارند، اهدافی برای هر تیم مشخص‌شده که در این مناطق بر اساس اعلام نظر کانون‌ها، شبکه‌ها و سپاه نواحی استان اقدام کنند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با بیان اینکه این طرح یک بازه زمانی چهارساله دارد عنوان کرد: طی این چهار سال علاوه بر خدمات‌رسانی توسط تیم‌ها، میزان ارتقاء سطح سلامت مناطق هدف مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: خدمات بهداشتی، درمانی و روانشناسی توسط تیم‌های اعزامی ارائه می‌شود و در این طرح رویکرد تیم‌ها بیشتر متمرکز بر ایجاد رابطه‌ای نزدیک و صمیمی بین درمانگر و بیمار است.
ملک آرا بابیان اینکه این طرح ازجمله طرح‌های اعتلای بسیج است خاطرنشان کرد: امیدواریم در این بازه زمانی مشخص تحولی از این طرح در سطح سلامت جامعه و شیوه‌های درمان و سبک زندگی ایرانی اسلامی را شاهد باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات