خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از آغاز طرح امداد زمستانه این جمعیت از ۲۰ آذر ماه خبر داد و گفت: ۴ مرکز واکنش سریع امدادی در شهرستان‌های استان فارس آغاز به‌کار کردند
کد خبر: ۸۹۶۳۰۹۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

قدرت اله جمالی  با اشاره به آغاز طرح امداد زمستانه و ادامه آن تا 20 اسفندماه اظهار داشت: در طرح امداد زمستانه امسال دو پایگاه امداد و نجات بین شهری سیار در محورهای آباده – خرمبید و فسا – شیراز و چهار پست موقت امداد کوهستان در شهرستان‌های استهبان، فیروزآباد، جهرم و مرودشت راه‌اندازی شده است.

جمالی گفت: 25 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و 7 پایگاه امداد و نجات کوهستان نیز برای اجرای طرح امداد زمستانه بهینه‌سازی می‌شوند. 

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس افزود: در طرح زمستانه امسال در مجموع روزانه 109 دستگاه خودرو عملیاتی و همچنین یک فروند بالگرد امدادی به عنوان پشتیبان پیش‌بینی شده است.

جمالی از برگزاری دوره بازآموزی ویژه 500 نفر از نجاتگران متخصص در سوانح جاده‌ای و امداد کوهستان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این موارد انبار امدادی مرکز استان، دو انبار منطقه‌ای در لارستان و فیروزآباد و 24 انبار امدادی در سطح شعب استان فارس برای اجرای طرح امداد زمستانه تجهیز شدند. 

وی عنوان کرد: یک پایگاه امداد هوایی، 25 کشیک امداد و نجات در شعب شهرستانی، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استانی، 4 مرکز واکنش سریع در شهرستان های شیراز، مرودشت، کازرون و داراب در طرح زمستانه امسال در نظر گرفته شده است. 

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس اظهار داشت: یک پایگاه تیپ آنست (مرکز آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس) نیز برای طرح امداد زمستانه امسال لحاظ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها