به همت حوزه۲۱۲حضرت سمیه (س) برگزار شد ؛
نشست بصیرت افزایی و دشمن شناسی با محوریت حواشی دانشگاه پردیس کرج با حضور کارشناس مسائل سیاسی و بسیجیان حوزه 212 حضرت سمیه (س) برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کارشناس مسائل سیاسی در این نشست بصیرت افزایی و دشمن شناسی که با حضور بسیجیان حوزه 212 حضرت سمیه (س) برگزار شد ،به تهدید‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره توصیه فرمودند که دشمن هیچ وقت دشمن بودنش را با ایران کنار نخواهد گذاشت و به دشمنیش علیه مردم و ایران اسلامی ادامه دارد.

نشست بصیرتی با محوریت حواشی دانشگاه پردیس کرج

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره از ایمان و عشق مردم به رهبری می‌ترسد، گفت: باید مساجد خود را هم‌ تراز انقلاب اسلامی کنیم چون که دشمن از قدرتمند‌تر شدن مساجد می‌ترسد.کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه همواره دشمن در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است، تصریح کرد: دشمنان در مرحله نخست سعی کردند کشور را تهدید کنند ولی متوجه شدند که تهدید نظامی ایران بی‌فایده است.

کارشناس مسائل سیاسی همچنین عنوان کرد: در بودجه سال ۹۷ که تحویل مجلس داده شد ومجلس آن را مورد بررسی قرار داد ، ضعف بودجه در برخی از عرصه ها از جمله مسائل فرهنگی ونظامی و اقتصادمقاومتی به چشم میخورد وهمچنین بر خلاف نظر مقام معظم رهبری که فرموده بودند نباید به نفت زیاد اتکا کرد متاسفانه در این لایحه بودجه زیادی به این موضوع پرداخته شد.

فراهانی در پایان خاطر نشان شد: که همه بسیجیان باید روحیه حق گرا و مطالبه گرا داشته باشند ، تا در مقابل برخی از اقدامات ایستادگی و مقاومت کنند.وی نعمت امنیت در کشور را مهمترین عنایات خداوند و از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم ایران باید شکر امنیت را انجام دهند و این‌ نعمت بسیار حائز اهمیت است.

نشست بصیرتی با محوریت حواشی دانشگاه پردیس کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها