دکتر بهرامیان در همایش مسئولین بسیج دادگستری ها و نمایندگان بسیج حقوق دانان سراسر کشور:
بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خدمت رسانی پیشقدم بوده است، امروز کارکنان و قضات بسیجی دستگاه قضا ضمن کمک به آسیب شناسی و اصلاح ساختارها می بایست خدمت موثر و هدفمند داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان دکتر مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در همایش مسئولین بسیج دادگستری ها و نمایندگان بسیج حقوق دانان سراسر کشور در مشهد مقدس گفتند که: بسیج قوه قضاییه میبایست سند انتظار خود را مطابق نیازمندی های روز جامعه تدوین کند . همچین ایشان گفتند که در قرآن کریم کتاب اسمانی ما مسلمانان عمل به تکالیف دینی و اجتماعی را عامل ورود به بهشت و جاودانه ماندن در آن می داند.

وی در ادامه افزود : بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خدمت رسانی پیشقدم بوده است، و امروز کارکنان و قضات بسیجی دستگاه قضا ضمن کمک به آسیب شناسی و اصلاح ساختارها می بایست خدمت موثر و هدفمند داشته باشند چرا که برنامه های حفظ انسجام و بصیرت افزایی جزء اساس است ولی کافی نیست و مسئله عدالت اجتماعی و اقتصادی خواسته مردم و از آرمان های انقلاب اسلامی است. همچنین اشان در ادامه افزودند که: مبارزه با فساد هم تحقق این مسئله و هم اقتصاد مقاومتی را دچار مشکل میکند و فساد همانند غده سرطانی برای کشور است و یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد است.

وی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: انشاالله ، در آینده نزدیک بتوانیم با برنامه ریزی و کار کارشناسی بسیج قوه قضاییه نقش موثری در خدمات اجتماعی داشته باشد و خدمات موثری برای مردم و نظام اسلامی داشته باشد.

ارسال نظرات