خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه شایسته سالاری باید محور انتصابات قرار گیرد، گفت: با در نظر گرفتن این اصل مهم بانوان زیادی با توانمندی بالا داریم که می توانند در حوزه های مدیریتی خدمت کنند.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمیده زرآبادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: اگر محور انتخاب ها و انتصاب ها شایسته سالاری باشد قطع به یقین بانوان توانمند زیادی داریم که می توانند در مسند مدیریت های کلان قرار گیرند.
وی با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان قزوین تأکیدات زیادی نسبت به دشت قزوین داشتند زیرا این دشت یکی از دشت های مهم کشور در تولید محصولات کشاورزی است که موجب شده استان قزوین یکی از قطب های کشاورزی کشور باشد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نیروهای توانمند زیادی در جهادکشاورزی استان داریم که می توانند باوزی توانمند رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان باشند و به وی در پیشبرد اهداف سازمان به ویژه ارتقا سطح کشاورزی و توسعه این حوزه کمک کنند.
زرآبادی با اشاره به بحث خرید تضمینی گندم توسط دولت عنوان کرد: علی رغم خرید تضمینی گندم کشاورزان توسط دولت، پرداختی این خرید تضمینی 6 ماه پس از خرید گندم انجام می شود که این امر برای کشاورزان مشکل آفرین است.
وی تصریح کرد: این موضوع در حال پیگیری است که اگر قرار بر خرید تضمینی گندم وجود دارد باید قیمت آن هم به موقع پرداخت شود.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کود و بذرهایی که در اختیار کشاورزان قرار می کیرد باید با دقت انتخاب شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا محصول تولیدی آنان هم باکیفیت بوده و از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
زرآبادی خطاب به رئیس جدید جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و تأکیدات دولت در بکارگیری جوانان در حوزه های مختلف، استفاده از ظرفیت جوانان باید در برنامه های اصلی رئیس جدید جهادکشاورزی قرار گیرد .
وی یادآور شد: ایجاد هم بستگی و همگرایی و برنامه هایی که منجر به توسعه حوزه کشاورزی استان شود باید در دستورکار رئیس جدید جهادکشاورزی استان قزوین قرار گیرد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها