خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین تأکید کرد:

افزایش سرمایه گذاری در استان با کاهش هزینه ها

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت:کاهش هزینه های سرمایه گذاری میزان سرمایه گذاری ها در استان را افزایش می دهد.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:با توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری که در استان وجود دارد باید هزینه های سرمایه گذاری را کاهش دهیم.
وی افزود: با کاهش هزینه های سرمایه گذاری میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش می یابد.
معاون اقتصادی استاندار قزوین با تأکید بر اتصال دستگاه های اجرایی به شبکه دولت اضافه کرد:دستگاه های دولتی و به ویژه دهیاری ها به شبکه دولت متصل شده اند و سعی داریم بانک های خصوصی را هم به شبکه دولت متصل کنیم.
حبیبی ادامه داد:۶هزار واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان داریم که با اتصال به شبکه دولت به راحتی می توانند بخشنامه ها و دستورالعمل ها را دریافت کنند.
وی عنوان کرد:اتصال این واحدها به شبکه دولت موجب افزایش میزان هماهنگی بین واحدها و دستگاه های اجرایی دولتی می شود و در مواقع ضروری اطلاع رسانی های لازم سریع تر از قبل صورت می گیرد.
معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به کاهش حجم مراجعات حضوری با اتصال تمام واحدها و دستگاه ها به شبکه دولت تصریح کرد:اتصال به شبکه دولت حجم کارها و مراجعات حضوری را کم می کند و این امر درافزایش کیفیت خدمات قابل ارایه هم اثرگذار است.
حبیبی خاطرنشان کرد:در حال حاضر تعداد روستاهای استان که از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند هستند ۴۰۰ روستا است و سعی داریم در اولین فرصت ممکن به ۶۰۰ روستا افزایش دهیم.
وی یادآور شد:آمادگی لازم برای گسترش شبکه دولت در استان وجود دارد و سعی داریم در سریع ترین زمان ممکن تمام دستگاه های دولتی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان را به این شبکه وصل کنیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها