خبرهای داغ:
هادی سیاسی پیشکسوت گفت: هر کسی که به رژیم و کشور اسرائیل اعتقاد داشته باشد صهیونیست است
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزری بسیج از لنجان،علی محمد کریمیان؛ هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) در نشست بصیرتی پایوران ناحیه لنجان به بیان خصوصیات مسلمانان پرداخت و گفت: امروز مسلمانان قشرهای مختلفی دارند ، مسلمانان متظاهر ، مسلمان منفعت طلب، مسلمان منافق و مسلمان واقعی و انقلابی هم هست.

وی تصریح کرد: مسلمان متظاهر آن کسی است که برای برپایی هیات و مراسم عزادری جلودار است ولی وقتی بحث دفاع از مسلمانان است عقب می نشیند ، بی تفاوت است و موضع ای نمی گیرد و مسلمان منفعت طلب کسی است که اگر خواسته های او براورده نشود دیگر انقلابی نیست.

وی گفت : خطرناک ترین مسلمانان ، مسلمان منافق است که حتی مسلمان هم نیستند و خود را در بین مسلمانان مخفی کرده است، او در بین مسلمانان نفوذ می کند ولی اصلا به دین اعتقاد ندارند و منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن به اسلام و مردم است.

کریمیان در پاسخ اینکه صهیونیست چه کسی است گفت: هر کسی که به رژیم و کشور اسرائیل اعتقاد داشته باشد صهیونیست است با این وجود صهیونیسم یهودی داریم ، صهیونیسم مسیحی داریم و حتی صهیونیسم مسلمان هم داریم و وظیفه ما این است که دشمن را بشناسیم وبعد از دشمن شناسی مردم را هم برای خود نگه داریم تا مردم در صحنه باقی بمانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها