خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد

رشد 18 درصدی اشتغال مولد در زندان‌های همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان از رشد 18 درصدی اشتغال مولد در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

رشد 18درصدی اشتغال مولد در زندان‌های همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  حسن محمد یاری در کارگروه تخصصی  اشتغال و حرفه‌آموزی که با حضور روسای زندان ها، مسئولان اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان برگزار شد، بر برگزاری کارگاه‌های  جدید و کاربردی برای مددجویان زندان های استان تاکید کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کارگاه‌های جدید اشتغال ویژه مددجویان باید در زندان‌های استان انجام گیرد و نسبت به توسعه برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی اهتمام ویژه‌تری داشته باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ابراز داشت: اشتغال مولد در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است.

وی همچنین از افتتاح سوله جدید برای اشتغال و حرفه آموزی در زندان همدان خبر داد و افزود: با افتتاح این سوله جدید زمینه برای اشتغال بیشتر مددجویان در زندان همدان فراهم خواهد شد.

محمدیاری در ادامه بر پیگیری دستمزد برای زندانیان شاغل به کار، سرکشی و بازدید از مکان‌های اشتغال زندانیان در بیرون از زندان‌های استان، حضور فعال زندانیان در کلاس های فنی و حرفه ای و افتتاح کارگاه اشتغال و حرفه آموزی در بازداشتگاه همدان تاکید کرد.      

انتهای پیام/

ارسال نظرات