خبرهای داغ:
سومین دوره کارسوق قطبی علوم عصب شناختی (قطب ۴ کشور) با حضور شش استان همجوار استان سمنان به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۶۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سومین دوره کارسوق قطبی علوم اعصاب شناختی (قطب ۴ کشور) ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان در محل سالن خوارزمی شهرستان شاهرود برگزار شد.
رجبی رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان اظهار کرد: «کارسوق قطبی علوم و اعصاب شناختی»، قطب ۴ کشور با همکاری ستاد علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، مرکز ملّی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با حضور ۱۲۰ نفر از دانش آموزان منتخب مدارس استعداد‌های درخشان از استان‌های خراسان شمالی٬ خراسان جنوبی٬ خراسان رضوی٬ مازندران٬ گلستان و سمنان به مدت ۲ روز در شهرستان شاهرود برگزار گردید.
وی افزود: در این کارسوق‌های ارائه شده ٬ آموزش‌های تخصصی شامل:کارگاه‌های آموزشی تخصصی حافظه، الکتروفیزیولوژی، سایکوفیزیک٬الکترونیک و پردازش سیگنال ارائه شد. وی خاطرنشان می‌گردد اجرای کارسوق‌ها در رشته‌های مختلف که به همت مرکز ملی در مراکز استعداد‌های درخشان انجام می‌گیرد از جمله برنامه‌های علمی و شاخص این حوزه می‌باشد.
در مراسم افتتاحیه این کارسوق، باباخانی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود؛ ضمن اشاره به توفیقات بدست آمده توسط دانش آموزان شاهرودی در جشنواره‌ها و المپیاد‌ها علمی، کسب رتبه دوم کنکور بعد از استان یزد را توسط دانش آموزان شاهرودی را نشانگر توانمندی و شایستگی‌های دانش آموزان این شهرستان برشمردند.
فولادیان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان؛ شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر را از وظایف مهم وزارت آموزش و پرورش دانستند و این کارسوق‌ها را فرصت مناسبی برای این هدف دانستند و به نخبگان و استعداد‌های برتر متذکر شدند: شما دانش آموزان در آینده به هر جایگاهی ارتقا یابید به ایران وایرانی مدیون هستید.
 
برگزاری سومین دوره
ارسال نظرات
پر بیننده ها