مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان:متاسفانه شاهد این هستیم که جذب دانشجویان توسط دانشگاه ها در هر دوره در حال افزایش است و این افزایش روزافزون دانشجویان بدون در نظر گرفتن زیرساخت های موجود در دانشگاه ها صورت میگیرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۷۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان؛ فائزه کلامی مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در نشست مسئولین بسیج دانشجویی با متقی مدیر کل سیاسی و امنیت استانداری سمنان با اشاره به افزایش روز افزون پذیرش دانشجو در شهرستان سمنان گفت:این افزایش روزافزون دانشجویان بدون در نظر گرفتن زیرساخت های موجود در دانشگاه ها صورت میگیرد.
وی با انتقاد از کمبود خوابگاه های دانشجویی در سطح شهرستان سمنان افزود:نبود کافی خوابگاه های دانشجویی موجب شده است تا دانشجویان اقدام به اجاره خانه های دانشجویی در سطح شهر کنند که این امر خود معضلات اجتماعی فراوانی را در پی خواهد داشت.
کلامی نبود نظارت بر پانسیون ها را از دیگر مشکلات دانشجویان برشمرد و تصریح کرد:در کنار افزایش خوابگاه ها و نظارت بر پانسیون ها باید برای اوقات فراغت دانشجویان نیز برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
نبود ارتباط بین دانشگاه ها و مدیران شهری،نظارت بر اجرای کنسرت ها و نظارت بر جذب اساتید از دیگر مسائل مطرح شده از سوی کلامی بود.

ارسال نظرات