مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز :

شهادت سعادتی ابدی و اوج عزت انسان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهادت را سعادتی ابدی و اوج عزت انسان دانست و گفت : شوق به شهادت بخش مهمي از فرهنگ شهادت را شامل می‌شود .
کد خبر: ۸۹۶۳۲۱۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم تشییع پیکر شهید «فتح‌الله سامانی پور» راوی دفاع مقدس که در سانحه تصادف در سوسنگرد به مقام شهادت نائل‌آمده بود با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، مسئولین لشگری و استانی ، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور در هشتگرد برگزار شد .

ابراهیم طاهرنژاد در حاشیه این مراسم با گرامی داشت یاد تمامی شهدا و ایثارگران، شهادت را سعادتی ابدی و اوج عزت انسان دانست و گفت : شوق به شهادت بخش مهمي از فرهنگ شهادت را شامل می‌شود .


وی افزود: فرهنگ شهادت در دامن خود انسان‌هایی را پرورش داده كه داراي خصوصيات و روحيات والا و متعالي هستند. برخورداري از روح بزرگ، عزت‌نفس و روحیه‌ی قوي و عدم دل‌بستگی به دنيا از مهم‌ترین خصوصيات انسان‌های تربیت‌یافته در فرهنگ ايثار و شهادت است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و مسیر شهادت همچنان باز است گفت : سعی و اهتمام خود را بر این قرار دهیم که تا در مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم و همواره به یاد آن‌ها باشیم.

 

شهادت سعادتی ابدی و اوج عزت انسان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها