همایش تبیین نقش جنبش‌های دانشجویی اسلامی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه؛
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه گفت: اتکا به نیروهای داخلی می تواند در جریان‌های اقتصادی بسیار مشکل گشا باشد و جنبش‌های دانشجویی نقش موثری در این زمینه دارند.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۲۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی کرمانشاه؛ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همایشی با عنوان تبیین نقش جنبش‌های دانشجویی اسلامی با سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه و با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه در محل سالن دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار گردید.

 در این نشست یک روزه، دکتر ابیانه ضمن تبیین نقش وجایگاه جنبش های دانشجویی در زمان قبل وبعد ازانقلاب اسلامی در ایران و در کشورهای اروپایی، به بیان نقش جنبش های دانشجویی امروز در مطالبه گری  از مسئولین و تلاش دانشجویان برای رسیدن به اهداف بلند کشور پرداخت.

دکتر ابیانه در ادامه تصریح کرد: کشورهای پیشرفته ای چون کره جنوبی و … به واسطه خودباوری و اتکا به نیروی داخلی و تلاش مجدانه توانستند به  این جایگاه برسند و دولت هایی که خود را وابسته به بیرون می دانند نه تنها پیشرفتی نخواهند داشت بلکه خسارت های جبران ناپذیری را تجربه خواهند کرد.

وی تاکید کرد:  اتکا به نیروهای داخلی می تواند در جریان‌های اقتصادی بسیار مشکل گشا باشد و جنبش‌های دانشجویی نقش موثری در این زمینه دارند.

گفتنی است، پایان همایش با پرسش و پاسخ دانشجویان و آقای دکتر ابیانه همراه بود

ارسال نظرات