مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت گرامیداشت 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه (س)به شهر مقدس قم سران و معتمدان طوایف سیستان و بلوچستان به این استان اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۶۳۲۴۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج از زاهدان با اشاره به تبریک ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم اظهار کرد:در این راستا بیش از ۳۰ نفر از سران و معتمدین طوایف استان به اردوی سیاحتی زیارتی شهر مقدس قم اعزام شدند.
وی افزود:این اردو به مدت پنج روزبرگزار شد وسران و معتمدان در این مدت از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی قم بازدید کردند و با حضور در مسجد مقدس جمکران و بیت امام رحمه الله علیه به زیارت پرداختند.
وی مهمترین دستاورد این اردو را تقریب مذاهب دانست و تصریح کرد: نشست صمیمی سران و معتمدین طوایف با موضوع تقریب مذاهب در محل هتل سلمان این استان برگزارشد.
مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:عزیمت به مسجد مقدس جمکران و برگزاری نماز جماعت در این مکان مقدس،حضور در مرقد حضرت معصومه و ادای فریضه نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه‌های این اردو بوده است.
جهانزاده افزود: نشست صمیمی با علما در بحث تقریب مذاهب ، بازدید از مزار شهدای گمنام و کوه خضر نبی و دیدار با علماء نیز انجام شد تا این سفر پر محتوا و تاثیر گذار باشد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این اردو‌های زیارتی خاطرنشان کرد: انسان برای دستیابی به کمال و موفقیت در زندگی باید قدم در راه انسان‌های پاک و معصومی که مصداق واقعی صراط مستقیم هستند بگذارد، زیرا این مهم شرط نجات و سعادت بشریت است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:دیدار با دبیرکل تقریب مذاهب آیت الله اراکی ونشست وگفتگو با ایشان از برنامه های محوری این سفر پنج روزه بیان کرد.
گفتنی است بازدید از مکانهای تاریخی و تنفریحی شهر کاشان ،باغ فین کاشان ،محل شهادت امیر کبیر ،حمام فین،وبازدید از آبشار نیاسر ومحلهای تاریخی ومکانهای گلاب گیری وعرقیجات نیاسر از دیگر برنامه های اجرا شده در این اردو بوده است.
ارسال نظرات