رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:
روز ۹ دی حق بر باطل پیروز شد، باید این موفقیت بزرگ در جامعه به خوبی شفاف شود که در این میان رسانه‌ها رسالت بسیار بزرگی را بر دوش دارند.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۳۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی حماسه 9 دی 9 دی سالروز پیروزی حق بر باطل است، گفت: باید این موفقیت بزرگ در جامعه به خوبی تبیین شود که در این میان رسانه‌ها رسالت بسیار بزرگی را بر دوش دارند.

سید سعید حسینی افزود: حماسه ۹ دی جلوه بصیرت افزایی و ولایتمداری ملت ایران است

وی با اشاره به اینکه در سال 1388 مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند،اظهار داشت: باید حماسه 9 دی تبیین و تعمیق و برای همیشه ماندگار شود و فراموش نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این روز موجب خلق حماسه‌ای ماندگار در جامعه شد، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی مردم  بود.

حسینی با بیان اینکه در روز ۹ دی حق بر باطل پیروز شد، اضافه کرد: باید این موفقیت بزرگ در جامعه به خوبی شفاف شود که در این میان رسانه‌ها رسالت بسیار بزرگی را بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی ۹ دی، شیوه‌های براندازی جنگ نرم دشمنان و بصیرت‌افزایی جوانان نسبت به فتنه‌های دشمن بود، تصریح کرد: در روز ۹ دی جوان و پیر در خیابان ها بودند و با این حرکت گسترده خود به دشمن نشان دادند که مدافع امام و انقلاب هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در روز نهم دی‌ ملت ایران به جهانیان اثبات کردند که مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت‌فقیه» یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به ‌راحتی قادرند هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی کنند، اضافه کرد: البته مردم برای خلق چنین حماسه‌ای هزینه‌های هنگفتی را متحمل شدند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از 20 شهید به انقلاب در حماسه 9 دی و مجروح شدن تعداد از جوانان بسیجی بیان کرد: برخلاف وضعیت کشوری در زنجان فتنه آنچنان پر و پال باز نکرد، البته حرکت‎های بسیار ریزی در نتیجه تحریک سران از مرکز صورت می‌گیرد، اما بصیرت مردم مانع از آن شد که این حرکت‌ها و جنبش‌ها بیشتر شود.

ارسال نظرات