حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو «بسیج»:

همراه کردن اعتقاد دینی و بینش سیاسی از رموز موفقیت بسیج است/ هوشیاری و بصیرت بسیج موجب ناراحتی دشمنان است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: بسیجیان با هوشیاری و بصیرت در کمترین زمان ممکن دشمن و توطئه‎های او را شناسایی و خنثی و در این زمینه نیز روشنگری می‎کند.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۶۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به رموز موفقیت بسیج بیان داشت: یکی از رموز موفقیت این نهاد مقدس این بوده که دو بال اعتقادی و سیاسی را با هم دنبال می‎کرده و به آن توجه داشته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه این مطلب عنوان کرد: حاصل برخورداری بسیج از اعتقاد دینی و بصیرت و بینش سیاسی موجب شده که بسیجی با هوشیاری و با چشم باز باشد تا بداند چه اقدامی را در کجا و در چه زمانی انجام دهد کماینکه همین‎طور هم عمل کرده و نتیجه این شده که بتواند دشمن را در هر لباسی و در هر میدانی و با هر زبانی بشناسد و در مقابل آن موضع بگیرد.

حاجی‌دلیگانی در خاتمه با اشاره به ناراحتی دشمنان و برخی جریانات از بسیج و بصیرت بسیجیان اظهار داشت: دشمنان این نظام که از بصیرت و دشمن شناسی بسیج ناراحت هستند به خاطر این است که علی‎رغم تلاش شگرد و ترفندهایی که بکار می‎برند تا به راحتی شناخته نشوند، شاهد هستیم که بسیجیان با هوشیاری و بصیرت در کمترین زمان ممکن دشمن و توطئه‎های او را شناسایی و خنثی و در این زمینه نیز روشنگری می‎کند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار