فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تأکید بر اینکه دشمن از اقتدار اسلام در جهان وحشت دارد و دائماً در حال طرح یک توطئه جدید است، گفت: کسانی که دائماً به فکر مذاکره هستند باید بدانند، دستاورد‌های انقلاب که حاصل خون شهیدان است، در هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۸۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی محله گل‌کاران ابرکوه با حضور علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار و طی آن از تلاش‌های سید احمد جلایی تقدیر و مهدی اسدی به‌عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
در ابتدای این مراسم فاتحی با بیان اینکه هم‌اکنون انقلاب اسلامی ایران در موقعیتی حساس قرار دارد، اظهار کرد: امروزه اسلام در جهان به حاکمیت رسیده و به‌عنوان ضلع بزرگ هندسه جهانی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی، خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب باعث شد قلوب جوانان اروپایی به سمت اسلام سوق داده شود و آنان متوجه شوند که منطق استکبار در جهان یک منطق شکست‌خورده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، تأکید کرد: جمهوری اسلامی هم‌اکنون در حال ترسیم نقشه‌ای برای اداره جهان بر اساس تعالیم رهایی‌بخش اسلام است و همین موضوع باعث شده است تا استکبار جهانی به خود لرزیده و موج اسلام‌ستیزی و ایران هراسی را در جهان به راه اندازد. دشمن در بُعد ژئوپولتیک استکبار درصدد تفرقه، کوچک کردن کشور‌های اسلامی، ورود به قلب اسلام و نوسازی مجدد آن بوده و در بُعد بین‌الملل درصدد محدود کردن قدرت اسلام و در داخل به دنبال پروژه نفوذ است.
فاتحی با بیان اینکه صدق وعده الهی آشکار و «وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» در حال تحقق است، اذعان کرد: مسلمانان در معرض جهادی بزرگ که همان جهاد کبیر است قرار دارند؛ لذا آن‌هایی که دائماً در فکر معامله و مذاکره هستند بدانند، انقلاب و دستاورد‌های آن که حاصل خون شهدا است با هیچ‌چیز و هیچ‌کس قابل مذاکره نیست.
ارسال نظرات