خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد هستیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی چند کارخانه جدید در اسدآباد خبر داد و گفت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌های است که برای تصویب آن در مجلس در حال رایزنی هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۸۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد هستیماکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به راه‌اندازی چند کارخانه جدید در اسدآباد بیان کرد: مجوز احداث سه کارخانه از مجموعه فولاد شهرستان در قالب کارخانه های کنستانتره، گندله سازی و آهن اسفنجی اخذ شده و در حال پی ریزی است.

وی اضافه کرد: مجوز احداث کارخانه کاغذسازی نیز از استان گرفته شده و در این زمینه مقدمات کار فراهم گشته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به راه اندازی کارخانه اسید سولفوریک اشاره کرد و افزود: محل راه‌اندازی این کارخانه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی آن نیز از طریق یک وام 24 میلیارد تومانی تامین خواهد شد، بیان کرد: آورده پیش بینی شده برای این مرکز 10 میلیارد تومان خواهد بود.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌های است که برای دیارسیدجمال برنامه ریزی کرده ایم که برای تصویب آن در مجلس در حال رایزنی هستیم.

وی در خصوص راه اندازی سینما در اسدآباد نیز بیان کرد: بر اساس وعده وزیروقت ارشاد، دیار سیدجمال با پیگیری مسئولین مربوطه می‌تواند دارای سالن سینما شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این خصوص خاطرنشان کرد: از مسئولین اجرایی شهرستان انتظار می‌رود مسائل این چنینی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات