خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین خبر داد؛
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین از برگزاری نشست تخصصی با موضوع "بررسی ساختار تشکیلاتی مصوب جدید شهرداری قزوین و اساسنامه سازمان‌های وابسته" با حضور مدیران ارشد و میانی شهرداری قزوین در آذرماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۰۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا خزائلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به ساختار تشکیلاتی جدید شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته و نیز ابلاغ اساسنامه‌های جدید بر اساس الگویی یک‌پارچه در سراسر کشور، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین با هدف رفع ابهامات موجود در مسیر پیاده‌سازی ساختار برای مدیران ارشد و اجرای صحیح اساسنامه‌های اصلاح شده نسبت به برگزاری این نشست تخصصی اقدام کرد.
خزائلی تصریح کرد: اداره آموزش و پژوهش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی با برگزاری این نشست تخصصی توانست تا در راستای استقرار بهتر ساختار تشکیلاتی جدید به همه سوالات موجود پاسخ مناسب داده و گامی مؤثر برای چابک‌سازی نظام اداری و تشکیلاتی شهرداری قزوین بردارد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی با حضور محمد حسن‌آبادی، مدیرکل سابق نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به مدت یک‌روز‌کاری برگزار شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها