خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) افتتاح مدرسه موقت در روستای کلاشی عبدالقادر را مایه ایجاد آرامش در روستا دانست و گفت: سپاه و بسیج تا زمان حل مشکلات در مناطق زلزله‌زده می‌ماند.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۴۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علیرضا حیدرنیا در آیین افتتاح موقت دبستان سحر روستای کلاشی عبدالقادر منطقه دشت ذهاب که با حضور روسای برخی از معاونت‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم که توفیق داشتم تا در خدمت هموطنان کرد در منطقه دشت ذهاب باشم.

وی هموطنان کرد را دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس خطاب و عنوان کرد: از روزی که حادثه زلزله اتفاق افتاد، سپاه در منطقه حاضر شد و اقدامات اولیه را انجام داد. امروز نیز شاهد وضعیت پایدار در منطقه هستیم و به سمت خدمت‌رسانی و آبادانی هر چه سریع‌تر حرکت می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) هم‌چنین افتتاح مدرسه موقت روستای کلاشی عبدالقادر را مایه آرامش دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان دانست و گفت: افتتاح این مدرسه مدرسه موقت اقدام ارزنده‌ای بود چرا که دانش‌آموزان با شروع درس و مدرسه، آرامش به دست می‌آورند و آلامشان کمتر می‌شود.

حیدرنیا افزود: این اطمینان را به شما می‌دهم که سپاه و بسیج تا زمانی که مشکلات شما حل نشود، این منطقه را ترک نمی‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج به تکلیف مردمی‌بودنش عمل می‌کند و این تکلیف را به نحو احسن انجام می‌دهد و آلام شما روز به روز کمتر خواهد شد.

لازم به ذکر است، حیدرنیا همزمان با شروع کلاس درس به دانش‌آموزان یک جلد کلام‌الله قرآن مجید هدیه داد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد‌.

 

ارسال نظرات