تاکیدبر فراهم شدن زیرساخت‌های درمان سرطان در استان

معاون درمان وزیر بهداشت از بیمارستان امامتاکیدبر فراهم شدن زیرساخت‌های اولیه برای درمان سرطان در استان سجاد)u( یاسوج و بیمارستان در حال ساخت ۲۸۴ تختخوابی شهید جلیل یاسوج بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۹۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج، گفت: به دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس از بیمارستان‌های شهر‌های بزرگ استان بازدید کردیم.
دکتر قاسم جان بابایی افزود: در برخی بیمارستان‌های گچساران با هدف نهایت استفاده از تخت‌های موجود باید بازآرایی صورت بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه در شهر‌های دهدشت و یاسوج در زمینه تخت‌های بیمارستانی عقب ماندگی وجود دارد ادامه داد: به طور حتم با بهره برداری از طرح‌های موجود در این دو شهر شاهد ارتقا خدمات هستیم.
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه توسعه خدمات مرکز قلب و عروق یاسوج یک اولویت است، گفت: همچنین باید تدابیر لازم برای فراهم شدن زیرساخت‌های اولیه درمان سرطان در این استان اندیشیده شود تا شاهد کاهش اعزام بیماران به استان‌های مجاور باشیم.
جان بابایی افزود: برای راه اندازی بیمارستان بزرگ یاسوج و بهره برداری از زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.
وی ادامه داد: به طور حتم در صورت تحویل سریع بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی شهید جلیل یاسوج توسط دستگاه مجری یعنی وزارت راه و شهرسازی این طرح تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار