دیر عامل باشگاه نفت و گاز گچساران درفعالیت ۱۸ تیم باشگاه نفت گچساران در لیگ‌های کشوری نشست هم اندیشی هیئت ها و مربیان ورزش قهرمانی این شهرستان گفت: نیم فصل خوبی در بعد ورزش قهرمانی و روند توسعه و رشد ورزش داشتیم و تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۱۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
فرهاد جعفری با بیان اینکه از باشگاه نفت و گاز گچساران ۱۸ تیم در رده‌های مختلف سنی در ۲ بخش آقایان و بانوان در لیگ‌های کشور حضور دارندگفت: بیش از ۹۰ درصد تیم‌های باشگاه نفت و گاز گچساران از مربیان و بازیکنان بومی استفاده می‌کنند که از مهمترین عوامل موفقیت تیم‌های ورزشی این باشگاه در رقابت‌های قهرمانی کشور محسوب می‌شود.
مدیر عامل باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: تیم‌های هندبال بانوان و آقایان در لیگ برتر، تیم واترپلو در لیگ برتر، تیم تنیس روی میز نوجوانان و جوانان در لیگ برتر، تیم فوتبال و تیم بسکتبال آقایان در لیگ دسته دوم کشور حضور دارند.
جعفری با بیان اینکه ورزش نفت و گاز گچساران در راستای تعهد اجتماعی که نسبت به شهرستان دارد افزود: در سه بخش ورزش قهرمانی، همگانی و زیرساخت‌های ورزشی برای ارتقاء کیفیت و رضایتمندی توجه بیشتری در دستور کار است.
ارسال نظرات