رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استانمعرفی ۱۱ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت کاری به بانک‌های عامل در این جلسه گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های تولید محصولات شیمیایی، بتنی و مصالح ساختمانی است.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۱۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
دیودیده افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها به ۸۶ هزار و چهارصد میلیون ریال تسهیلات نیاز است.
وی گفت: در این جلسه همچنین مصوب شد ۲۳ واحد صنعتی فعال نیازمند به سرمایه در گردش به مبلغ ۱۶۱ هزار و پانصد و چهل میلیون ریال، ۲۷ واحد صنعتی فعال متقاضی تسهیلات بازسازی و نوسازی به مبلغ ۲۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و ۷۵ طرح کشاورزی به مبلغ ۱۹۸ هزار و ۲۶۶ میلیون ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شوند.
دیودیده افزود:۲۶ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که ۸ هزار واحد صنفی آن تولیدی و خدمات فنی است که نیاز به تسهیلات متناسب با طرح خود را دارند.
احمدی استاندار هم ایجاد اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی دولت برشمرد و گفت: مسئولان دولتی و بانک‌های عامل باید با کمک بخش خصوصی برای ایجاد این مهم که از نیاز‌های اساسی استان است گام بردارند.
احمدی افزود: رسالت اصلی این کارگروه تسهیل شرایط سرمایه گذاری و تولید برای ایجاد اشتغال و برون رفت استان از محرومیت، رشد و توسعه همه جانبه استان است.
در این کارگروه همچنین مشکلات کارخانه تولید و بسته بندی آب واقع در شهرستان چرام که نیازمند به تسهیلات سرمایه در گردش است و تامین آب، برق، گاز، بهبود وضعیت جاده ارتباطی، مجوز ساخت پایانه و تامین کامیون مورد نیاز ویژه حمل محصولات تولیدی و ساخت میدان در ورودی کارخانه سیمان مارگون برای روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات بررسی و مقرر شد تا پایان امسال مشکلات این واحد‌ها رفع شود.
ارسال نظرات