مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در آئیناعزام کارشناسان هلال احمر استان به کرمانشاه اعزام این تیم گفت: این افردا به مدت ۸ روز در مرز خسروی واقع در استان کرمانشاه مستقر و کار ایجاد فضای دوستدار کودک، بازی‌های سرگرم کننده، برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و ایمنی و بهداشت را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۲۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
جهانبین افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و کنترل استرس در هنگام وقوع حوادث، کلاس‌های مشاوره خانواده و فعالیت‌های فرهنگی از دیگر ماموریت‌های تیم اعزامی به کرمانشاه است.
وی گفت: با احتساب این تیم از ابتدای وقوع زلزله در استان کرمانشاه تاکنون ۴ تیم مختلف شامل امداد و نجات، اسکان اضطراری و تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر استان به این استان اعزام شد.
جهانبین از جمع آوری ۱۲۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی در استان برای زلزله زدگان کرمانشاه از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ وابسته به جمعیت هلال احمر کشور خبر داد و گفت: مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق این شماره حساب واریز کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین از جمع آوری بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی در استان خبر داد و ادامه داد: این اقلام شامل چادر، پتو، مواد غذایی، وسایل گرمایشی، آب معدنی و شیر خشک است که بخشی از آن به مناطق زلزله زده ارسال و بقیه در حال بسته بندی است که به محض اعلام نیاز توسط سازمان امداد و نجات کشور و جمعیت هلال احمر به غرب کشور ارسال می‌شوند.
ارسال نظرات