خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه خانواده می تواند تاثیر بسزایی در افراد و به تبع آن در جامعه داشته باشد، گفت: یکی از کارکردهای مهم و اساسی خانواده کارکرد تربیتی است.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۲۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

یکی از کارکردهای مهم و اساسی خانواده کارکرد تربیتی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محفل انس و مودت بازنشستگان شهرستان اسدآباد در سالن همایش سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد.

در این همایش که جمعی از بازنسشتگان سپاه ناحیه اسدآباد به همراه همسران حضور داشتند در بدو ورود از پاسداران بازنشسته با اهدا بسته فرهنگی وهدیه نقدی توسط کانون بازنشستگان سپاه اسدآباد تقدیر شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام علی عبدالملکی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد ضمن به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام علی عبدالملکی با اشاره به لزوم اهمیت خانواده در اسلام گفت: خانواده اولین نهادی است که افراد در آن به دنیا می‌آیند، رشد می یابند و بزرگ می شوند.

وی با اشاره به جایگاه خانواده تصریح کرد: خانواده می تواند تاثیر بسزایی در افراد و به تبع آن در جامعه داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: خانواده اگر به وظایف خود به درستی عمل کند و کارکردهای خود را به جا و به موقع انجام دهد، می‌تواند افرادی را تحویل جامعه دهد که در رشد و تعالی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی یادآور شد: یکی از کارکردهای مهم و اساسی خانواده کارکرد تربیتی است و لزوم اهمیت به آن از موضوعات مهم و ضروری به شمار می‌رود.

دکتر سعید نظری از اساتید  دانشگاه و طب سنتی استان همدان در ادامه این همایش در خصوص آداب غذا خوردن و برخی از بیماری‌های گوارشی که ناشی از بدغذایی و پرخوری و عدم اطلاع از سازگاری آنها با یکدیگر است مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات