خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت
جلسه توجیهی «قرارگاه فرهنگی مسجد» با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در محل حوزه شهید بهشتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۲۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه توجیهی قرارگاه فرهنگی مسجد با حضور مشاور فرمانده سپاه قم و تعدادی از ائمه جماعات و اعضای هیئت امنای مساجد محدوده حوزه شهید بهشتی و فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه برگزار شد.
«امیرحسین مرادی» فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این جلسه، قرارگاه فرهنگی مساجد را مرکز ثقل و همگرایی تمام برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در محله‌ها خواند و افزود: تشکیل چنین قرارگاهی می‌تواند موجب جذب نیرو‌های مستعد و انقلابی و تلاش گسترده و سریع و مردمی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و دفع تهاجمات و شبیخون‌های فرهنگی دشمنان شود.
جلسه توجیهی «قرارگاه فرهنگی مسجد» در حوزه شهید بهشتی قم برگزار شد
 
حجت الاسلام «جعفر آزادمنش» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مسجد و جایگاه مهم آن اظهار داشت: تشکیل قرارگاه مسجد و حضور شخص امام جماعت به عنوان فرمانده قرارگاه جنگ نرم در مسجد، از اهمیت فوق العاده‌ای برخودار است.
وی افزود: مهمترین کارکرد مسجد تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف عالیه نظام اسلامی یعنی تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای حکومت جهانی بقیة الله الاعظم (عج) می‌باشد.
یادآور می شود: همایش قرارگاه فرهنگی مسجد با حضور کلیه امامان جماعات مساجد محدوده حوزه شهید بهشتی به زودی برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها