خبرهای داغ:
یادداشت فتحی می‌آبادی در سالروز عملیات مطلع الفجر؛
محمد فتحی می‌آبادی به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات مطلع الفجر در یادداشتی با عنوان «امشب شهادتنامه عشاق امضاء می‌شود»، نوشت.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۳۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

امشب شهادتنامه عشاق امضاء می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد فتحی می‌آبادی به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات مطلع الفجر در یادداشتی با عنوان «امشب شهادتنامه عشاق امضاء می‌شود»، نوشت:

در چنین شبی رزمندگان استان همدان و شهرستان ملایر به فرماندهی سردار جانباز حاج رضا میرزایی، شهیدان حاج حسین همدانی، شهبازی، وزوایی ، طالبی، امیری پری و مریوند با نوشتن وصیت نامه و گرفتن جشن حنابندان و طلب حلالیت از همدیگر مجهز به وسایل انفرادی آماده رزم می‌شوند تا فردا در دومین مرحله عملیات مطلع الفجر در منطقه عمومی گیلانغرب و سرپل ذهاب با رمز مبارک «یا مهدی(عج) ادرکنی» به قلب دشمن مزدور بزنند و آنها را از خاک مقدس جمهوری اسلامی بیرون کنند.

صبح که می‌شود رزمندگان اسلام (ارتش و سپاه) با توکل بر خدا حمله می‌کنند و بعد از اسارت تعداد زیادی از نیروهای حزب بعث و انهدام ادوات جنگی دشمن چندین قله به تصرف رزمندگان درمی‌آید و سبب آزادی 5 هزار نفر از رزمندگان اسلام می‌شوند که مدت چند روزی در محاصره  نیروهای دشمن بودند.

در این عملیات غرور آفرین 56 نفر از رزمندگان استان همدان و 28 نفر از بهترین یاران امام خمینی(ره) از شهرستان ملایر به شهادت می‌رسند، پس می‌شود به یاد آن شب به‌یاد ماندنی در منطقه عمومی گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت «امشب شهادتنامه عشاق امضاء می‌شود... فردا زخون عاشقان این دشت دریا می شود».

در پایان جمله زیبای سردار شهید بروجردی را یادآور می‌شوم تا ارزش این رزم غرورآفرین بهتر مشخص شود؛ آن بزرگوار به رزمندگانی که از عملیات بر می‌گردند، گفت «درود بر شما سربازان امام حسی(ع) که اسلام را سربلند کردید».

یاد همه شهدای عزیز این عملیات گرامی باد.

محمد فتحی می‌آبادی

انتهای پیام/

ارسال نظرات