خدا کند مرصادی شویم!

خبرگزاری بسیج: نماینده امور مساجد در شورای اداری محله علائین با حسرت از اینکه توفیق حضور در جمع مدافعان حرم اهل بیت در سوریه و عراق را نداشته از خداوند خواست که عاشقان شهادت مرصادی شوند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۳۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا رسولی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان آرزو داشتند که در جبهه ها حضور داشته باشند و توفیق شهادت برای کسانی که ایمان داشتند یک آرزو بود چون جبهه ما را لایق خود کرده بود. زمانی که جنگ تمام شد بسیاری از رزمندگان و بسیجیان عاشق، افسوس می خوردند که بعد از پایان جنگ در باغ شهادت بسته شد اما واقعه مرصاد پیش آمد و عده ای دیگر از این عزیزان در عملیات مرصاد آسمانی شدند.  

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهرک علائین، اظهار داشت: در طول مدتی که کشور عراق و سوریه به دست تکفیری های داعش اشغال شده بود جمعی از مدافعان حریم آل الله به فیض شهادت نایل شدند و افراد زیادی برای اعزام ثبت نام کرده بودند و در نوبت قرار داشتند خیلی از عزیزان التماس می کردند که آنها را اعزام کنند اما اعزام به این مناطق تابع شرایط سختی بود . من هم ماه ها در صف اعزام و لیست انتظار قرار داشتم؛ از یک سو خوشحالم که پرونده داعش و جنگ در سوریه و عراق بسته شد     اما از سوی دیگر افسوس می خورم که توفیق نداشتم نامم در لیست شهدای مدافع حرم قرار بگیرد. امیدوارم همانگونه که بسیاری از شهدا بعد از پایان جنگ هشت ساله مرصادی شدند ما هم قدسی شویم.

 نویسنده: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات