اعضای شورای تأمین و مدیران برخی از ادارات شهرستان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده دستگاه متبوع خود را به اطلاع ائمه جمعه اشکذر، رستاق و خضرآباد رساندند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۶۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: امام‌جمعه اشکذر هدف از برگزاری این نشست را رصد و ارزیابی فعالیت‌های انجام‌شده کارگزاران دولت و ارائه آن به مردم دانست و افزود: ضروری است با انعکاس صحیح دستاورد‌های فرهنگی و اجتماعی زمینه برای رشد و پیشرفت افزون‌تر فراهم گردد.
 حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان؛ بهره‌مندی از نظرات مردم و نیز استفاده از پیشنهاد‌های کارشناسان را از رویکرد‌های لازم به‌منظور رفع موانع موجود دانست و بر ضرورت اطلاع‌رسانی دستاورد‌های دولت و نیز پذیرش انتقاد‌های مردم در جهت تسریع اهداف عالی شهرستان تأکید نمود.
 فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر نیز با اشاره به گسترگی فعالیت‌های دولت، تأمین و احساس امنیت را به‌عنوان یکی از محوری‌ترین این فعالیت‌ها برشمرد و مهم‌ترین علت دستیابی به این موفقیت را تفاهم و همکاری اعضای شورای تأمین با یکدیگر و مردم دانست.
 "محمدعلی شاه‌حسینی"در بخش دیگر صحبت‌های خود مدیریت جهادی در بخش کشاورزی را منطبق بر شعار سال دانست و افزود: دولت نیز با پرداخت تسهیلات کم‌بهره به روستاییان زمینه را برای توسعه افزون‌تر به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی دانش بینان و دام‌پروری فراهم کرده است.
 وی توسعه کمی و کیفی واحد‌های صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان را از موفقیت‌های سال‌های اخیر این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئولین نیز در این مدت ضمن همیاری و همکاری با صنعتگران نظارت لازم را نسبت به انطباق این واحد‌ها با شرایط زیست‌محیطی داشته‌اند.
 فرماندار اشکذر بابیان اینکه دستاورد‌های دولت در سایه همدلی دولت و مردم رقم خورده است تصریح نمود: دولت قانون حمایت از اشتغال روستاییان را ابلاغ نموده و اکنون فرصتی محیا شده تا با توجه به محیا بودن زیرساخت‌های لازم شاهد ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی با در نظر گرفتن مباحث زیست‌محیطی در شهرستان باشیم.
 ائمه جمعه رستاق و خضرآباد نیز در ادامه این نشست ضمن تشریح وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان بر ضرورت رفع مشکلات مناطق مختلف و همچنین پیگیری مطالبات مردم تأکید کردند.
روابط عمومی فرمانداری
ارسال نظرات