آموزش نظامی بسیجیان در مدرسه «شهید آشتیانی» با حضور فرماندهی پایگاه شهید کثیری و همراهان بین دانش آموزان پورشور ونشاط و به همت پایگاه شهید کثیری ، حوزه 115 شهید غفاری و هماهنگی حوزه 1160بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۸۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،آموزش نظامی بسیجیان در مدرسه «شهید آشتیانی» با حضور فرماندهی پایگاه شهید کثیری و همراهان بین دانش آموزان پورشور ونشاط و به همت پایگاه شهید کثیری . حوزه 115 شهید غفاری و هماهنگی حوزه 1160بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

در این برنامه فرماندهی پایگاه نسبت به وضعیت فرهنگی و اجتماعی محله گزارشاتی را به مدیر و معلم ها مدرسه دادند و نسبت به تحکیم ارتباط بین مدرسه و بسیج تاکید داشتند.وی سپس با حضور در سه کلاس با حضور دانش آموزان  نسبت به اوضاع زمان جنگ و پیشرفت ها امروز جمهوری اسلامی مقدماتی بیان نمود وسپس نسبت به آموزش و آشنایی سلاح کلاشینکف به دانش آموزان اقدام نمود .

مربی آموزش نظامی با بیان چگونگی تمرین ها و آموزش های نظامی در دوران دفاع مقدس افزود :دشمن بعثی از همان نخستین ساعات تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران مناطق مسکونی و مراکز غیرنظامی را هدف قرار داد تا بتواند از این طریق دولت ایران را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند. این تجاوز و جنگ تحمیلی هشت سال به طول انجامید و به خاطر حماسه‌های فراوانی که در طول این سال‌ها خلق شد به هشت سال دوران دفاع مقدس مشهور شد.رزمندگان برای مقابله با دشمن بعثی تا بُن دندان مسلح آموزش‌های سخت و طاقت فرسایی را فرا می‌گرفتند تا بتوانند با وجود کمبود تجهیزات بر دشمن بعثی فائق بیایند.

در این کلاس ها دانش آموزان نسبت به آموزش های نظامی ابراز علاقه نموده و خواستار ایجاد فضای آموزشی بیشتری شدند .

 

 
خبرنگار بسیجی :قره داغی
ارسال نظرات