سید ساجد یعقوبی
فرمانده انتظامي شهرستان اردبیل:
فرمانده انتظامي شهرستان مركز استان از افزايش 46 درصدي آمار كشف پرونده هاي سرقت خبر داد و گفت: اقدامات حوزه پيشگيري از سرقت بايد اثربخش، نتيجه محور و هدفمند باشد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۹۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

افزايش 46 درصدي كشف سرقت در اردبيل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ سيد داوود موسوي در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تعدد، تنوع و گستردگي مأموريت هاي نيروي انتظامي در مسير تأمين، حفظ و توسعه امنيت و‌ آرامش فردي و اجتماعي اظهار داشت: پيشگيري از وقوع سرقت و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه و سلب تحرك از سارقان يكي از اولويت هاي مهم مأموريتي پليس است.

وي با بيان اينكه وقوع سرقت احساس امنيت را در مردم كاهش داده و تهديدي جدي براي سلامت و شور و نشاط اجتماعي است، گفت: اقدامات حوزه پيشگيري از سرقت بايد اثربخش، نتيجه محور، هدفمند و با محوريت مشاركت اجتماعي و احساس مسئوليت جمعي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان اردبيل ضرورت كاربردي كردن هشدارهاي انتظامي و توسعه آموزش هاي همگاني حوزه پيشگيري از سرقت را مورد تأكيد قرار داد و افزود: پليس اردبيل در اين رابطه احساس مسئوليت و همت مضاعف داشته و اقدامات خود را روي توسعه برنامه هاي پيشگيرانه متمركز كرده است.

سرهنگ موسوی در ادامه از افزايش 46 درصدي آمار كشف پرونده هاي سرقت و 14 درصدي آمار دستگيري سارقان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال 96 آمار وقوع سرقت منزل يك درصد، سرقت مغازه 36 درصد، جيب بري 8 درصد، كش روزني 4 درصد، سرقت لوازم داخل خودرو 8 درصد و قطعات و لوازم خودرو 20 درصد كاهش داشته، كه اين مهم جلوه اي از توجه مردم به هشدارهاي انتظامي، كاربردي كردن آموزش هاي همگاني و حضور هدفمند و اثربخش پليس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار