خبرهای داغ:
سرگروه های صالحین شهرستان قزوین جعت شرکت در دوره توانمند سازی سرگروه های حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۵۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در حاشیه اعزام سرگروه های صالحین شهرستان قزوین به مشهد مقدس اظهار داشت: تعداد ۳۵ نفر از خواهران سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین بسیج این ناحیه برای شرکت در دوره توانمند سازی سرگروه های حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره به استعداد یک اتوبوس برای شرکت در دوره 5 روزه توانمند سازی سرگروه ها راهی مشهد مقدس شدند و سرگروه های برادران این ناحیه نیز در ۲۹ آذرماه سال جاری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
صادق پور بیان کرد: سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و اقبال شرقی از محل ناحیه امام سجاد(ع) به این اردو اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با اشاره به اهداف این دوره عنوان کرد: در این دوره آموزشی و زیارتی با توجه به سرفصل ابلاغی و تقویت مربیان و سرگروه های صالحین جهت کیفی سازی حلقه ها و رفع مشکلات مربیان و سرگروه های صالحین در راستای برنامه های تعلیم و تربیت برگزار شده است.
وی بیان کرد: همچنین منظور از برگزاری دوره این است که سرگروه ها و مربیان با توانمندی بالا بتوانند متربیان را در راستای جنگ نرم دشمن ایمن سازی کرده و بتوانند جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم سربازانی لایق و مدافع تربیت نمایند.
وی در خاتمه گفت: بیش از ۳۴۰ حلقه شجره طیبه صالحین در شهرستان قزوین فعالیت دارند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها