خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

خدمت در فوریتهای پزشکی عبادت است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمت در اورژانس و فوریتهای پزشکی که از شغل های خدا پسندانه است به مثابه عبادت است.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۵۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما  در نشست با مدیر و جمعی از کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اظهار داشت: در گرفتاریها و حوادث چشم امید حادثه دیدگان بعد از خدا به  کارکنان خدوم فوریتهای پزشکی است که پس از دیدن آنها احساس آرامش می کنند.

 

وی گفت: فوریتهای پزشکی یکی از مهمترین و موثر ترین یگان های کشور است که هر لحظه اشتغال در این یگان خدمت به مردم و خداوند است و برای آخرت و زندگی  ابدی  سرمایه گذاری می شود.

 

وی خطاب به کارکنان این مرکز  بیان داشت : خانواده های  شما هم در ثواب کار شما شریک هستند و اگر آنها اهمیت و خداپسندانه بودن کار شما را درک کنند با شرایط سخت کاری شما راحت تر کنار خواهند آمد.

 

همچنین مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۵۴ پایگاه فعال داریم که یک پایگاه در هوانیروز و همراهی یک بالگرد آماده بکار می باشد.

 

صائب مدرسی افزود: در بحث اربعین کمیته بهداشت و درمان جزو بهترین کمیته ها شناخته شد که با ۴۰ نقطه فعال و ۶۰ آمبولانس و ۱۰ درمانگاه شبانه روزی خدمات گسترده ای ارائه شد.

 

وی در ادامه با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله  تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن نیز تیم های اورژانس اعزام شدند و  با کمک بالگرد های هوانیروز و دیگر نهاد ها در ۲۴ ساعت اول ۷ هزار مصدوم به کرمانشاه منتقل شدند که یک رکورد در این زمینه ثبت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار