دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تصمیمات اخیر دولت در راستای توقف و ساماندهی کولبری در مناطق مرز نشین، گفت: ما باید این شرایط را تغییر دهیم و جهت گیری دولت در این زمینه درست است چرا که تجلیل و یاد از شهدا و داشتن کوله بر در کردستان باهم تناقض دارد و شایسته نیست و این وظیفه دولت و حاکمیت است که این شرایط را تغییر دهد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۶۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  شمخانی در سفر امروز خود به کردستان، در جمع خبرنگاران استان در فرودگاه سنندج بیان داشت: به دلیل سابقه همکاری قبل و بعد از جنگ، آنچه از کردستان در ذهن ما شکل گرفته پایمردی، ایستادگی، وطن دوستی، محبت و عطوفت نسبت به کلیت و مردم ایران است که با وارد شدن به این دیار همه آن خاطره‌ها زنده می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه هر شهیدی داستان بزرگی دارد بیان کرد:هرگز یادها  ایستادگی و وفاداری کردها را در مقابل توطئه‌ها اوایل انقلاب  آنجا که انقلاب تنها مانده بود را فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این همه  فداکاری ها،  ما کردها را شایسته  کوله بربودن نمیدانیم  ما نه در نیت به دنبال آن بوده ایم و هستیم که یک کرد غیور کوله بر شود و نه پاسخ به وفاداری و ایستادگی این گونه است.

شمخانی با اشاره به تصمیمات اخیر دولت در راستای  تغییر شرایط و توقف و ساماندهی کولبری در مناطق مرز نشین، خاطرنشان کرد: این جهت گیری دولت درست است و ما باید این شرایط را تغییر دهیم چرا که تجلیل و یاد از شهدا و داشتن کوله بر در کردستان باهم تناقض دارد و شایسته نیست و این وظیفه دولت و حاکمیت است که این شرایط را تغییر دهد.
 
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات