خبرهای داغ:
سرپرست شبکه دامپزشکی سرپل ذهاب از حضور اکیپ های دامپزشکی بخش خصوصی استان مرکزی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۸۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مالک عظیمی  در جمع خبرنگاران از حضور اکیپ های دامپزشکی بخش خصوصی استان مرکزی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی اظهار داشت: سه اکیپ دامپزشکی متشکل از هفت نفر از بخش خصوصی استان مرکزی با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مشغول خدمت رسانی هستند.

 

این مسئول افزود: اکیپ های مذکور در دهستان های پشت تنگ و سرقلعه به امر کمک به دامداران این مناطق برای ویزیت و درمان دام های موجود می پردازند و خدمات آنها نیز کاملا رایگان است.

 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه این اکیپ ها به امکانات درمانی و مکمل های تغذیه ای و دارویی مجهز هستند، گفت: این اکیپ ها تا روز جمعه در این مناطق حضور دارند.

 

عظیمی با اشاره به فعالیت های این اکیپ در ویزیت رایگان دام های مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: اکیپ های مذکور با حضور در گاوداری های صنعتی دام های این مراکز را نیز ویزیت کردند.

 

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های اکیپ های بخش خصوصی که در منطقه حضور دارند، بیان داشت: افراد و اکیپ های بخش خصوصی سراسر کشور که قصد خدمت رسانی در حوزه دامپزشکی به مناطق زلزله زده استان دارند برای پوشش کامل با شبکه های دامپزشکی این مناطق هماهنگ کنند.

ارسال نظرات