برگزاری کارگاه آموزشی «احکام فقهی بانوان» در سنندج

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی «احکام فقهی بانوان» ویژه رابطان خواهر کانون‌های مساجد شهرستان سنندج همزمان با ۲۸ آذر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۸۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی یک روزه احکام فقهی خواهران با حضور ۳۰ نفر مربیان قرآن و رابطین خواهر کانون‌های مساجد سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با همکاری دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: سهیلا رستمی، از اساتید دانشگاه کردستان مدرس این کارگاه آموزشی است.

گلباغی با تاکید بر احیای گفتمان نظام زن در خانواده در بستر مسجد اذعان کرد: این کارگاه آموزشی در راستای تقویت جایگاه بانوان در خانواده و ترویج مبانی فقهی در بین بانوان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۸ آذر در مجتمع فجر شهرستان سنندج تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اینکه مساجد محل رشد مومن و محل مرجع و ماوای مومنین است، بیان کرد: متولیان به جای ساختن مسجد به ساختن انسان‌ها روی بیاورند چرا که سرمایه بشریت و ملت‌ها انسان است.

وی کانون‌های مساجد را ظرفیت خوبی برای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی دانست و خاطر نشان کرد: لازم است از این ظرفیت به بهترین شیوه بهره گرفت.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات