این روزها مردم شهرستان فریدونکنار از خود می پرسند که چه کسی یا افرادی قربانی بعدی بی تدبیری مسئولان فریدونکنار در تکمیل کمربندی این شهرستان می شوند.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۹۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به  نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز مطلبی را با تیتر" نفر بعدی کیست؟"  منتشر کرد.

نفر بعدی کیست؟ این سوالی است که این روزها مردم شهرستان فریدونکنار از خود می پرسند که چه کسی یا افرادی قربانی بعدی بی تدبیری مسئولان فریدونکنار در تکمیل کمربندی این شهرستان می شوند.
کمربندی که قرار بود ۱۷ سال پیش در فریدونکنار راه اندازی شود اما نشد که نشد.
کمربندی فریدونکنار از آن دست از پروژه هایی است که به گفته یک مسئول دولت تدبیر امید به جاده ابریشم تبدیل شده است.
قرار بود بر اساس وعده این مسئول کمربندی فریدونکنار تا پایان سال ۹۴ افتتاح شود اما این وعده نیز همانند دیگران قول هایی که داده بود بی نتیجه ماند.
کمربندی فریدونکنار از آن دست از پروژه هایی است که افتتاح نشده مورد بهره برداری قرار گرفت.
اینکه چه گروهی و یا چه مسئولی مجوز رفت و آمد در این کمربندی که هیچگونه استانداردهای لازم برای عبور و مرور را ندارد صادر کرده اما به طور قطع نقش مسئولان مختلف در تصادف ها و جان باختن هموطنان مان پررنگ است.
نکته قابل توجه دیگر این است که به نظر می رسد مسئول پیگیری رفع مشکلات کمربندی و تکمیل آن تغییر کرده است چنانکه انگار نماینده مجلس وظیفه پیگیری در این خصوص را دارد این در حالی است که فرماندار این شهرستان تلاش قابل قبولی در این زمینه نکرده است که جای تامل فراوانی دارد.
تلاش های نماینده مجلس این شهرستان برای تخصیص بودجه ۷ میلیارد تومانی قابل ستایش است اما مردم باید بدانند که فرماندار به عنوان مسئول ارشد اجرایی این شهرستان باید تکمیل کمربندی را پیگیری کند که تا به امروز تنها در اندازه یک حرف بوده و مردم فریدونکنار هیچ عملی ندیده اند.
این پرسش که نفر بعدی کیست سوالی کلیدی و مهم است که فقط و فقط مسئولان فریدونکنار باید به آن پاسخ بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها