خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت: خدمات و امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اعم از مردم و مسئولین کشوری و استانی بی‌سابقه بود.
کد خبر: ۸۹۶۳۷۸۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست با رئیس جمعیت هلال احمر کشور و دیگر مسئولان کشوری و استانی این جمعیت، اظهار داشت: روز پس از زلزله طی بازدیدی که از منطقه داشتم، تمام جاده های منتهی به مناطق زلزله زده  زنجیر وار تشکیل شده بود از کمک های مردمی و دولتی  که به سوی مردم زلزله زده می رفت که چنین وضعی در جهان بی نظیر است.

 

وی گفت: گرچه میزان کشته شدگان زلزله کرمانشاه بسیار کمتر از زلزله های بم و رودبار بود، اما وسعت  خرابی ها به مراتب گسترده تر است و خسارات مالی بسیاری را به این استان وارد کرده است که تا سالها جبران نخواهد شد.

 

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: گرچه وظیفه اصلی هلال احمر در منطقه که امداد و نجات و درمان اضطراری است به اتمام رسیده اما به  مردم  کرمانشاه قول می‌دهیم تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد در خدمت این مردم شهید پرور خواهیم بود.

 

علی اصغر پیوندی افزود: مردم استان کرمانشاه مرزداران غیور کشور هستند که در ۸ سال دفاع مقدس  از هیچ جانفشانی برای حفظ نظام  کوتاهی نکردند و امروز نیز از این زلزله خسارات فراوانی دیده اند و وظیفه  ماست که امروز با تمام توان خدمتگزار آنها باشیم.

 

وی ادامه داد: تاکنون جمعیت هلال احمر  ۱۲۰ میلیارد تومان  اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را  تامین کرده است و این جدای از هزینه های کلان امداد و نجات زمینی و هوایی هلال احمر است.

ارسال نظرات