خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری کنگره استانی شهدای خراسان جنوبی در مهرماه سال ۹۷ در بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۷۸۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه در استان‌ها براساس شاخص تعریف شده هر 15 سال یک بار کنگره استانی شهدا برگزار می‌شود اظهار داشت: تاکنون کنگره‌های شهرستانی شهدا در سطح استان بسیار برگزار شده است.

 
وی بیان کرد: در کنگره‌های استانی شهدای خراسان جنوبی علاوه بر حضور شخصیت‌های تراز اول کشور کتاب‌های متعدد با موضوع شهدا و دفاع مقدس رونمایی می‌شود و فیلم و مستندهایی با همین موضوع تهیه و المان‌های شهدا در خیابان‌ها نصب می‌شود.
 
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: این کنگره به مدت یک هفته برگزار و جلساتی با فرهنگیان و دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، خانواده شهدا و رزمندگان برگزار می‌شود.
 
قاسمی از برگزاری رزمایشی 10 روزه همزمان با برگزاری کنگره شهدای استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین نمایشگاه یک ماهه با 5 غرفه نیز برگزار می‌شود.
 
وی از کنگره استانی شهدا به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی دفاع مقدس در خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: نخستین کنگره استانی شهدا در سال 84 برگزار شده است.
 
سربلندی و عزت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا است
 
مدیرعامل شرکت کویر تایر نیز در این دیدار با اشاره به سخن امام خامنه‌ای گفت: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست  و رسالت و وظیفه ما پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر است.
 
سید محمدحسین زینلی با بیان اینکه سربلندی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا است بر همکاری و مشارکت شرکت کویرتایر برای بزرگداشت کنگره استانی شهدای خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد.
 
مدیرعامل شرکت کویرتایر در این دیدار گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای تقویت و توسعه بسیج در سطح این شرکت ارائه کرد.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها