رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور:
غلامرضا حسن پور بیان کرد: دراین جلسه مصوب شد، دبیر خانه کمیته اصناف وخیرین در بسیج اصناف کشور راه اندازی شود و تفاهم‌نامه های اصناف در خصوص زلزله را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۰۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش بسیج اصناف بازاریان و تجار خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه و غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف کشور و کمیته اصناف وخیرین قرارگاه شهیدجعفری(ره) سپاه برگزار شد.

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور بیان کرد: دراین جلسه مصوب شد، دبیر خانه کمیته اصناف وخیرین در بسیج اصناف کشور راه اندازی شود و تفاهم نامه های اصناف در خصوص زلزله را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

غلامرضا حسن پور اظهار داشت: در راستای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده و امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه؛ کارهای زیادی در بخش اسکان موقت و رساندن اقلام و مایحتاج تا کنون انجام شده است و با برگزاری نشست مذکور، این روند تسریع خواهد یافت.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه به اصناف و بازاریان آسیب دیده در مناطق زلزله زده نگاه ویژه خواهیم داشت، گفت: بسیج نخ تسبیحی برای اتصال و هماهنگی این امدادها خواهد بود و در مسیر تسهیل و سرعت بخشی، کار خواهد کرد.

حسن پور در پایان خبر داد و گفت: سه‌شنبه هفته جاری 28 آذر 96 نشستی با حضور روسای اصناف و بازاریان سراسر کشور در سر پل ذهاب برگزار می‌شود.

ارسال نظرات